سلام و درود
بنده درخواست اینرو دارم که ایزی آنتی چیت رو در این زمان که اینترنت ها ملی شده حذف کنید تا پلیر ها بدون دردسر بتونن بازی کنن
و وقتی شرایط به حالت عادی برگشت ایزی آنتی چیت رو دوباره اضافه کنید
با تشکر, ممد سایکو
حق
manam hamin darkhast ro daram
eror eac bekhater hamine?
are
هیچ کس پاسخگو نیست خودشون دارن توی سرورها فعالیت میکنن ما هرچی داد بزنیم نمیتونیم وصل بشیم هیچ کس گوش شنوا نداره میبینن ولی جوابگو نیستن
شما از دید خودتون می بینید ولی وقتی انتی چیت نباشه خیلی هستن که بخوان یا سرور اف کنن یا ارپی ها رو نابود کن حذف انتی چیت منطقی نیست یا گروه سازنده باید انتی چیت دیگری استفاده کنه یا یکی اختصاصی درست کنه بزاره
اقا یا عوضش کنید یا حذف که بتونیم بازی کنیم
داداش قابل حذف کردن نیست اگرم بخوان حذفش کنن باید دستی این کارو بکنی چون توی فایل هات هست
داداش چیزی میزنی؟
اونا باید یه نسخه بدن بیرون که آنتی چیت نداشته باشه یا یه آتتی چیته دیگه داشته باشه
و اینکه بعضیا میگن بدون آنتی چیت نمیشه خب ۲ ۳روز نباشه ببینیم دیگه
کسی کاری نداره تو این ۲ ۳روز
مشتی انتی چیت باید باشه این که نباشه اصلا منطقی نیست مثل این کل اطلاعات سیستم بدی به هکر انتی چیت برا پلی بهتر حذف کاملش منطقی نیست
پس اگه باید روشن باشه پس سرور ش رو درست کنه مگر نه دیگه برای همه این بازی هم بدرد نمیخونه
هرکه که براش کار کرده سفید بوده
chi begim vala
یا این کار رو کنید یا یه راه حل بگید
متاسفانه نه به ما راه حل میگن نه کاری انجام میدن که درست بشه نه آنتی چیت رو برمیدارن
عالی عالی این شد یه راه حل درست و حسابی
anouncement zdn file gozashtan jaygozin kon dorost mishe bara man ke fix shd fght moshkelam face it hast alan serveresh connect nemishe vmp ham findesh nemikone