نمیخواین موقت قطعش کنید ؟
بردارید اینو خیلی اذیت میکنه دوباره که اوضاع اوکی شد بذاریدش
یک سوال با وجود اینکه این همه ادم میرند و فقط ما گیریم نمیتونید موقت EAC
بردارید
من win+R زدم و appdata را سرچ کردم و پوشه EasyAntiCheat پاک کردم و با اونی که در uupload بود جایگزین کردم
ولی بعد ارور Launch Error
Easy Anti-Cheat is not installed.
میاد و بعد این ارور Faild to initialize game #1 میاد
من win+R زدم و appdata را سرچ کردم و پوشه EasyAntiCheat پاک کردم و با اونی که در uupload بود جایگزین کردم
ولی بعد ارور Launch Error
Easy Anti-Cheat is not installed.
میاد و بعد این ارور Faild to initialize game #1 میاد
توی پوشه EasyAntiCheat دوتا پوشه هست و یه فایل به نام service من فایل service خودمو نگه داشتم بمونه و فقط دوتا پوشه رو جایگزین کردم اینطوری vmp اجرا شد
اره دقیقا همینه واسه منم
من win+R زدم و appdata را سرچ کردم و پوشه EasyAntiCheat پاک کردم و با اونی که در uupload بود جایگزین کردم
ولی بعد ارور Launch Error
Easy Anti-Cheat is not installed.
میاد و بعد این ارور Faild to initialize game #1 میاد
@vmpsupport ???
خوابیدن
زوالی تویم اینجایی
کار نمیکنه. با چه زبونی بگیم؟ اگه براتون مهم بود یه حرکتی میزدید. چه برسه به جواب.
همه داریم این کارو میکنیم خوب نمیشه چیکار کنیم
درود عزیز این لینک تست کنید
https://cdn.sunrp.ir/EasyAntiCheat-12-15.rar
خوشبختانه من همه ورژن قدیمی Eac هم داشتم که قبلی هارو زدم درست شد. بعد فهمیدم هولی شت فایل جی تی ای من خرابه. بازم باید ۲ شب نخوابم تا دوباره دانلودش کنم. برنامه جی تی ای فیکس کن شمارو زدم کار نکرد.
واقعا انقدر سخته براشون این ارور رو برطرف کنن
واقعا رو مخه
داداش میفرستی
تو این 3 روز 15 تا ایزی انتی چیت تست کردم هنوز که هنوزه ارور میده مشکل از چیه؟؟؟