bra manm az sat 10 shab hamine dorost nmishe
هرچقدر انتی چیت عوض میکنم باز ارورشو میده رفیقم میره داخل من نمیتونم با فایل اونم برم حتی بردارید ایزی انتی چیتو خسته شدیم اقا
Download Kon Fix Mishe
داش نوشته دردسرس نیست
دان کردم داش ولی دوباره همون ارور رو میده
Sabr . . .
تا کی درست میشه؟
Harvaght File Haye Jadid Ro Bedan Behemon
اکی داش
سلام ببخشید فایل جدید نیومد؟
عزیز من لانچر vmp رو بخاطر پر کردن حافظه پاک کردم
دوباره دانلود کردم وسط دانلود گیر میکنه و دانلود نمیکنه از اون طرف یک بار دانلود کرد بعدش که ران کردم نیومد بالا و همین ارور رو میداد
انتی چیت هم اوکیه برای اطلاع
من هم وای فای هستم و از وای فای مبین نت استفاده میکنم و این مبین نت اینطوریه که اینترنتش انقدر خرابه که گوشی فکر میکنه انتن نمیده
لطفا درست کنید با تشکر
Eror eac darm harchi ta alan file bod mesl 12.15 24.1 va hamin akhri 1.7 test kardm bazm eror mide
منم همینم
بازم باز نمیشه
چی کار کنم باز شه بابا ترو خدا این انتی چیت رو پاک کنیددددد
یا همیشه میگه انتی چیت نصب نیشه یا کلا باز نمیشه
salam man ba jadid tarin file EAC vmp ham nemitunam vared besham dns ham NADARAM vali error behem mideh mitunid yek filei ke ba mokhaberat sazgar bashe bedid? chun alan aksare kasie ke daran play midan ba hamin file jadid update shode hastesh!
سلام انتی چیت کار نمیکنه به هیچ وجه!!!