سلام میشه کمک کنید

سلام خسته نباشید چرا وقتی میخوام وارد یک سرور بشم همه چی درست هست پگ ها رو دانلود میکنه اما اخرش برای وصل شدن به سرور ارور کانکتت میده چی
رو تست کردم اما بازم نشدDnsکار کنم

چه اروری رو بهتون میده دوست عزیز ؟

سلام دوست عزیز ایا استیم شما باز هست ؟؟

salam man ban shodam vali cheat nazadam va inke man in bag ro khorde bodam


baraye hamin az in cmd ha estefade kardam ta vmp bala biyad vali ban shodam

  1. bcdedit -set TESTSIGNING OFF bcdedit -set NOINTEGRITYCHECKS OFF

توی اینترنت سرچ کنین این مشکل از دی ان اس یا نت هستش تست کنین

SALAMMANO IN MOSHKEL BAN KARDE
VA INKE BAGHIYE MATN ROHAM BEKHONID

برای بن به وی ام پی ساپورت پیام بدید
@VMPSupport

1 Like

درود عزیز دلم

TEST MODE

ویندوز شما فعاله

توی سرچ ویندوز بنویسید CMD و اون رو Run As Admin باز کنید

سپس تایپ کنید

bcdedit -set TESTSIGNING OFF

و بعد سیستمتونو ریستارت کنید مشکل برطرف میشه

salam azizam man ban shodam sare hamin va hichkas hich ahamiyatinemide

kolan vasashon mohem nist

احتمال زیاد بن نشدی این ارور زمانی نشون میده که ایزی آنتی چیت روی سیستم ران نشه احتمال داره ویندوزت جلوی باز شدنشو گرفته باشه

خب شما اصلا نتونستی وارد بشی ، اون حرکتی که گفتمو بزن دوباره تست بکن

dadash mizane vmp banam

onke are

انتی ویروس رو قطع کن

1 Like