سلام خسته نباشید چرا وقتی میخوام وارد یک سرور بشم همه چی درست هست پگ ها رو دانلود میکنه اما اخرش برای وصل شدن به سرور ارور کانکتت میده چی
رو تست کردم اما بازم نشدDnsکار کنم
چه اروری رو بهتون میده دوست عزیز ؟
سلام دوست عزیز ایا استیم شما باز هست ؟؟
salam man ban shodam vali cheat nazadam va inke man in bag ro khorde bodam
baraye hamin az in cmd ha estefade kardam ta vmp bala biyad vali ban shodam
- bcdedit -set TESTSIGNING OFF bcdedit -set NOINTEGRITYCHECKS OFF
توی اینترنت سرچ کنین این مشکل از دی ان اس یا نت هستش تست کنین
SALAMMANO IN MOSHKEL BAN KARDE
VA INKE BAGHIYE MATN ROHAM BEKHONID
برای بن به وی ام پی ساپورت پیام بدید
@VMPSupport
درود عزیز دلم
TEST MODE
ویندوز شما فعاله
توی سرچ ویندوز بنویسید CMD و اون رو Run As Admin باز کنید
سپس تایپ کنید
bcdedit -set TESTSIGNING OFF
و بعد سیستمتونو ریستارت کنید مشکل برطرف میشه
salam azizam man ban shodam sare hamin va hichkas hich ahamiyatinemide
kolan vasashon mohem nist
احتمال زیاد بن نشدی این ارور زمانی نشون میده که ایزی آنتی چیت روی سیستم ران نشه احتمال داره ویندوزت جلوی باز شدنشو گرفته باشه
خب شما اصلا نتونستی وارد بشی ، اون حرکتی که گفتمو بزن دوباره تست بکن
dadash mizane vmp banam
onke are
انتی ویروس رو قطع کن
