چیز هایی که من در مورد لگ و گرافیک باهاش مواجه شدم

برای من اینجوری بود که خیلی اوضاعم خیط بود یکی از کارام این بود که درایور هارو بذارم خوده ویندوز به صورت پیش فرض نصب کنه

و اینکه اگه مانیتورتون بالای شصت هرتزه جهت اطمینان برای رول پلی روی شصت تنظیم کنید

Uploading: 5B2D9EC6-2B60-4CEA-8631-2BCA436380D0.jpeg…
Uploading: IMG_2251.jpeg…

این لگ برای من غیر طبیعی بود چون من کار سنگینی با سیستم نکردم بعد متوجه شدم مشکل از درایور ها و یا شاید بهینه نبودن سرور ها باشه چون به نسبت جی تی ای استوری مود خیلی ایتم و رادیو و ایکن و کلی چیزای دیگه درونش جا گرفته

دوست عزیز @ardalan008 ، در نظر داشته باشید برای اجرای بهینه و سرعت بالای پردازش بازی توسط سیستم تون حتماً در تنظیمات VMP تیک گزینه FIX UI LAG رو فعال کنید.
این امر به شما کمک می کند تا مشکلی در رندرینگ این مورد پیش نیاد.
موفق باشید.

این گزینه الان نیست یا من نمیبینمش یا اسمش عوض شده

اسکرین شات ارسال کنید.

fix ul نیست

سلام من هرکاری میکنم نمیتونم مشت بزنم fox gهم فعال کردن ولی بازم نمیتونم لول ۲هستم

این مشکلو تو سرور سانست دارم