برای من اینجوری بود که خیلی اوضاعم خیط بود یکی از کارام این بود که درایور هارو بذارم خوده ویندوز به صورت پیش فرض نصب کنه
و اینکه اگه مانیتورتون بالای شصت هرتزه جهت اطمینان برای رول پلی روی شصت تنظیم کنید
Uploading: 5B2D9EC6-2B60-4CEA-8631-2BCA436380D0.jpeg…
Uploading: IMG_2251.jpeg…
این لگ برای من غیر طبیعی بود چون من کار سنگینی با سیستم نکردم بعد متوجه شدم مشکل از درایور ها و یا شاید بهینه نبودن سرور ها باشه چون به نسبت جی تی ای استوری مود خیلی ایتم و رادیو و ایکن و کلی چیزای دیگه درونش جا گرفته
