کرش بی دلیل چیکار کنم؟؟

در صورتی که تاپیکتون رو با فرمت زیر نسازید، تاپیک بسته و پاسخ داده نخواهد شد

برای دریافت پاسخ حتما سوالات زیر رو پر کنید و این متن و متن بالارو پاک کنید

سوالات :
بازی رو از کجا دانلود کردید؟(دقت کنید بازی رو حتما باید از vmp.ir یا steam، epic games دانلود کرده باشید)

ورژن ویندوز:11
مشخصات سیستم:رم 16 گرافیک 1650 سیپیو 10400
فایل کرش دامپ(با کلیک کردن روی Save information موقع کرش میتونید سیو کنید):
کرش ریپورت ایدی(report IDs در صفحه کرش):

بخش مهم
مشکل شما چیست؟داخل لودینگ کاراکتر یهو گیر میکنه کرش میکنه بدون ارور
هرکاری که فکرشا کنید ویامپی پاک کردم نصب کردم نت عوض کردم برای رفع مشکل چه تلاش هایی کردید؟
اسکرین شات از ارور(درصورت وجود):
اپدیت جدید جی تی ای فایلا جی تی ایم چک کردم درست کامله چه کاری کردید که به این مشکل بر خوردید؟
در همه سرورادر چه سروری به این مشکل خوردید؟

1 Like

درست شد مشکلت؟

1 Like