مشکل یافت نشدن استیم هگز در زمان ورود به سرور ها

مشکلی که درحال حاضر باهاش روبرو هستید از نبود identifier هستش

ایدنتیفایر یک مشخصه هست که به سرور نشون میده یک اکانت متعلق به چه فردی هستش
این مشخصه قبلا با استیم شناسایی میشده یعنی شما با داشتن یک اکانت استیم میتونستید به اکانت مثلا سرور سانست همون استیم وصل بشید
استیم با نت فعلی (ملی) برای همگان قابل دسترسی نیست لذا اکثر سرور ها اقدام به جایگزینی مشخصه کردند

راه حل در شرایط فعلی : استیمتون رو کاملا ببندید و مطمعن بشید که End Task هستش سپس وی ام پی رو باز کنید و کانکت سرور بشید
درصورتی که برای سروری همچنان با استیم بسته اروری دریافت میکنید با تیم مدیریتی سرور مربوطه در ارتباط باشید

کسانی که برای اولین بار قصد ورود به سرور رو دارن متاسفانه تا پایان محدودیت ها امکان کانکت شدن به سرورها رو ندارند
کسانی که میتونن پلی بدن از قبل داخل سرور دارای اکانت بودند
کسانی که ویندوز عوض کردن یا تمایل دارن با سیستم دیگه ایی بازی کنن توانایی ورود ندارند
درصورتی که بازی رو پاک کردید تمومی شناسه های مربوط به اکانت هاتون رو نیز پاک کردید و توانایی ورود ندارید
درصورتی که با اجرای تمامی شرایط بالا همچنان توانایی کانکت ندارید متاسفانه کار زیادی از دست ما ساخته نیست باید تا بهبود شرایط صبور باشید

نکته مهم : به هیچ عنوان در فایل های وی ام پی تغییراتی ایجاد نکنید یا اقدام به حذف و نصب نکنید ، به دلیل شرایط فعلی و احتمالات آینده ممکنه نتونید از پس ریپر کردن یا نصب مجدد برنامه بر بیاید.

3 Likes
ارور استیم پیدا نشد میده نتم که ملی هست
Error Steam hex baraye vorod
سلام وقتی میخوام وارد سرور بشم ادنمین نمیزاره و میگه استیم هکس یافت نشد
مشکل لایسنس
استیم ارور میده ولی اکانتم جدید نیست
مشکل استیم هگز برای کاربران جدیدالورود به sunset
مسکل وصل نشدن به سرور XCity
نصب بازی تو این شرایط
مشکل Player Identifier ( License )
ارور استیم هگز (از قبل اکانت دارم)
مشکل دانلود نشدن و server offline گیم دانلودر
ورود نشدن به سرور
میشه با فایل های قدیمی vmp دوباره به سرور ها وصل شدن
مشکل ورود به سرور و درخواست استیم
steam accoub peyda nashod
مشکل ورود به سرور ( راکستار )
مشکل پریدن استیم هگز
ارور استیم هگز
مشکل استیم هگز خوردم کمکک
Attempting to interact with steam... گیر کردن در
مشکل استیم شما پیدا نشد میده برسی کنید
windows avaz kardam steam nemiad vmp ham nemiad chikar konam ??
راه حل ورود به سانست بعد از تعویض ویندوز
مشکل نداشتن لایسنس
کانکت نمیشه به سرور
Steam identifier not found. Please restart Steam and VMP and try again
مشکل استیم شما پیدا نشد میده برسی کنید
مشکل استیم و کانکت بدون استیم
Cashe-server
ارور ورود استیم
identifier-missing
دانلود دوم لوکال گیم دیتا 5گیگیه تا نصفش میشه ارور میده
Attempting to interact with steam... گیر کردن در
Attempting to interact with steam...
Steam Hex Sunset
Connection rejected by server: Unable to find SteamID, please relaunch FiveM with steam open or restart FiveM & Steam if steam is already open
Connection rejected by server: [PNG-AC]
Join Error

درود مشکل اینه من حتی با استیم کانکت شده و ران هم نمیتونم باز جوین سرور بدم
اگر میشه رسیدگی کنید حداقل با استیم باز و کانکت بشه به سرور جوین شد
@Kyan
@VMPSupport

server lovecity rp in moshkel ro nadre

man chikar be love city daram migam sunset chera nemiyad ba steam hata

aha baradfar khob dash steam kar nemikone bekhater net meli shenasaii nemishe

bedon steam bayad berid age nashe nemitonid berid

درود من این مشکل رو برطرف کردم

1 Like

: اقا سلام برای من برای من ارور میده https://s8.uupload.ir/files/screenshot_2026-04-18_010623_jfhm.png https://s8.uupload.ir/files/screenshot_2026-04-18_010631_n46v.png اینم ارور ها

الان من استیمم باز میشه اما برای اینکه هر بار وارد سرور بشم باید استیمم باز باشه بسته باشه ارور پیدانشدن استیم هگز میده

سلام، چرا لاگین به اکانت vmp رو اجباری نمیکنید؟

مشکل استیم در این تایپک حل شد ، فایل و اسکریپت بارگذاری شد !

سلام دلیل اینکه تمام ارور هارو برطرف کردم وی ای پی بالا آورده و تا قسمت اون حلزونه یا همون آنتی چیت میره بعد میره بیرون پیام میاد که این برنامه امن نیست میاد بیرون بالای پیام مینویسه ویندوز اکسپلور

اگه میشه بی زحمت یکی به من بگه مشکل چیه ۳ روزه میزنم هرکاری میکنم نمیاد

Aks Error Ersal bshe