لایسنس فایوم !

سوالات :
خواستم بدونم اسکریپت هایی که روی فایوم خریدم روی وی ام پی هم کار میکنه؟

جهت ران سرور!

درود

اگر از
Tebex
خریداری کرده باشید، با وارد کردن سریال نامبر مورد نظر در
SVCFG
میتونید اسکریپت مورد نظر رو استفاده کنید
که در بعضی مواقع به دلیل استفاده از
asset
های فایو ام این راه حل هم به کار شما نمیاد

درود بر شما

escrow fivem
روی اسکریپت ها هست و بله از تیبکس خریداری شده

دومین مشکل هم این هست که خیلی از اسکریپت ها دارای
Dependency
هستن که اون هم لازم به :
svadhesive
دارن و وی ام پی این دی ال ال رو نداره پس سورس هایی مثل تارگت کیوبی که از
assetpack
استفاده میکنه کار نمیکنن
اگر در این زمینه هم نظری دارید لطف میکنید پاسخ این رو هم بدید

با تشکر از شما :blush:

درود مجدد

متاسفانه طبق چیزی که خودتون هم فرمودید این کمبود ها وجود داره و موجب بلا استفاده شدن سورس های خریداری شده میشه

در رابطه با تارگت اگر منظورتون
qb-target GitHub - qbcore-framework/qb-target: A better interaction system for FiveM
باشه ، خیر تا کنون با مشکلی در رابطه با این سورس و دیگر سورس های فریم وورک مذکور ، مواجه نشدیم

اگر ارور و یا رفتار خاصی از سورس مورد نظر دریافت میکنید بگید امیدوارم بتونم کمکتون کنم

منظورتون این هست که license فایوم مون رو توی server .cfg بزاریم ؟؟
اگه بله بگید که با چه اسمی اون رو باید بزاریم . چون الان sv_licenseKey باید مال vmp باشه

درود بر شما

خیر ! منظور از لایسنس ، لایسنس سورس خریداری شده توسط tebex هست