سلام خسته نباشید , من ارور Failed To Integrate With EAC رو
همش میگیرم , لینکی که خودتون گذاشتین رو توی پوشه رومینگ میزنم , توی لوکال میزنم پوشه وی ام پی , دی ان اس میزنم و برمیدارم , لینکی که آپاراتر ها هم میزارن رو تست کردم بازم نشد که نشد راه حل چیه؟
2 Likes
استیم هم بستست 1000 بار چک کردم , همه ی پوشه های اصلی و فرعی استیم بستست
1 Like
منم دقیقا همین کارو کردم دارم دیوونه میشم حاجی
اگه تی اس داری بیا بریم ویس یجوری فیکسش کنیم مثل اینکه تو برخی از مناطق و با بعضی از اپراتور های اینترنت آنتی چیتش ارور میده