من یکی دو ماه بود نرفته بودم تو سرور الان که میخوام برم شماره میخواد شمارمو میزنم میگه شماره قبلا استفاده شده
یک مشکل دیگه هم اینکه الان کل دیتا کارکترم پریده؟
من یکی دو ماه بود نرفته بودم تو سرور الان که میخوام برم شماره میخواد شمارمو میزنم میگه شماره قبلا استفاده شده
یک مشکل دیگه هم اینکه الان کل دیتا کارکترم پریده؟