sunset / moshkel vorod ba shomare

من یکی دو ماه بود نرفته بودم تو سرور الان که میخوام برم شماره میخواد شمارمو میزنم میگه شماره قبلا استفاده شده

یک مشکل دیگه هم اینکه الان کل دیتا کارکترم پریده؟