گیر کردن در sign in with steam

در صورتی که تاپیکتون رو با فرمت زیر نسازید، تاپیک بسته و پاسخ داده نخواهد شد

برای دریافت پاسخ حتما سوالات زیر رو پر کنید و این متن و متن بالارو پاک کنید

لطفا قبل از ساخت تاپیک خود از تاپیک سوالات و مشکلات متداول دیدن کنید

سوالات :
بازی رو از کجا دانلود کردید؟(دقت کنید بازی رو حتما باید از vmp.ir یا steam، epic games دانلود کرده باشید)

ورژن ویندوز:
مشخصات سیستم:
فایل کرش دامپ(با کلیک کردن روی Save information موقع کرش میتونید سیو کنید):
کرش ریپورت ایدی(report IDs در صفحه کرش):

بخش مهم
مشکل شما چیست؟ گیر کرده توی وارد شدن به اکانت جی تی ایمم قانونیه
برای رفع مشکل چه تلاش هایی کردید؟
اسکرین شات از ارور(در


صورت وجود):

چه کاری کردید که به این مشکل بر خوردید؟
در چه سروری به این مشکل خوردید؟

با سلام دوست عزیز هنگامی که وی ام پی در حال اجرا است باید استیم شما باز باشد و بعد از اینکه باز شد مینویسه جی تی ای در حال ران شدن است و شما در این صحنه باید جی تی ای وی را استوپ کنید تا وی ام پی به طور کامل بالا بیاید.

3 Likes

مرسی درست شد

1 Like

خواهش می کنم

سلام
برای من جی تی ای رو که استوپ میکنم ارور میده بسته مشیه وی ام پی

salam haji bara manam vaghti GTA ro mibandam error mide va VMP baste mishe