وقتی وی ام پی رو باز میکنم و میخوام وارد سرور بشم میگه به نسخه دیگری از بازی نیاز داره منم یس رو میزنم و یکبار دیگه وی ام پی باز میشه و این میاد رو صفحه:
requesting VMP auth ticket…#1
بنده این کار رو انجام دادم ولی به هیچکدام از سرور ها هنوزم نمیتوانم متصل بشم دقیقا همون ارور قبلی رو میده