GTA V man bug shode

سلام خسته نباشید , اقا نمیدونم این چی شده
من 2 تا جی تی ای دارم یکی تو یه درایو دیگست یکی هم به وی ام پی معرفی کردم
من هروقت میخوام داستانی یا با ماد پلی بدم میرم اون یکی جی تی ای ولی جدیدا وقتی وی ام پی رو باز میکنم تا میرسه به ایزی آنتی چیت اینو میگه
Failed To Intialize Background Service.
Please Visit https://support.rockstargames.com For More Information
ارور رو میتونم بکشم پایین و بازی کنم ولی بعد یه مدت بسته میشه بازی , یه مدت خیلی کم
ok هم میزنم اینو میگه
vmp_roslauncher + 1DD90
a
an error at vmp_roslauncher+ 1DD90 caused VMP to stop working. A crash report is being uploaded to the VMP developers.

نمیدونم داستان چیه

درود گیم رو وریفای کنید

از کجا و چجوری؟

Agar game ro az steam darid tashrif bbrid toye internet amozeshesh hast
agar az site download kardid topic zir ro moshahde knid