I5 12400f
Rx 580
32gb ram
بازی رو از VMP.IR ریختم
مطابق با اموزشی که در سایت گذاشتید پیش رفتم و چیزی دست بالم نگرفت نزدیک لول شیش هستم ولی تا به امروز یک بار هم یه مشت هم نتونستم تو این بازی بزنم! ویندوز من ویندوز گوست هست من ویندوز دیفندر ندارم که فایل رو بخواد پاک کنه داخل مادربرد هم دستکاری secure boot که گفتید انجام دادم اونم تاثیر نداشت من جفت برنامه های انتی چیت رو نصب کردم که میگه ساینینگ کن میکنم اتفاقی نمیفته فقط وارد اکانت میشه فاکس هم که کلا میزنه پیدا نشد یه دوازده باری فکر کنم سیستم خاموش روشن کردم فاکس حذف نصب کردم اتفاقی نیفتاد منو اسکوادم کلا همچین مشکلی داریم جز یکی دوتامون
موقع روشن شدن کامپیوتر یا لپ تاپتون صفحه ی لودینگ اول که میاره شما دکمه f2 یا del یا f10 رو بزن و وارد bios بشو و دنبال secure boot بگرد و اون رو فعال کن یا os رو بزار روی windows os تا فعال بشه و بعد امتحان کن
