anticheat foxg va faceit ro chetori faal konam.FoxG not found
Try restart your pc
https://forum.vmp.ir/foxghelp
FaceIt Not found
Log :
[2026-03-04 12:41:36] c #1
[2026-03-04 12:41:36] c #2
[2026-03-04 12:41:37] core step 1
[2026-03-04 12:41:37] core step 2
[2026-03-04 12:42:01] Net limiter
in error foxg hastesh
1 Like
man ham hamin moshekl ro daram lotfan peygiri konid
1 Like
منم همین ارور رو دارم لطفا پیگیری کنید
سلام من ران اس ادمین کردم اومدم گذیینه پایین فعال سازی فاکس جی رو زدم و بعد خود فاکس جی رو ان کردم و فیست رو نصب کردم وقتی فعال شد ری استارت کردم گفت فیست تیک خورده و فاکس جی تیک خورده ینی اوکین و بعد من رفتم تو گیم نتونستم رو کسی ایم بگیرم و با اینکه گفته بود فاکس جیت اوکی هست وقتی رفتم جزیره زامبی پیام اومد به دلیل فعال نبودن فاکس جی از شما ثانیه ای 3 اچ پی کم میشه و وقتی از بازی اومدم بیرون فاکس جیم خد به خود خاموش شد و گفت فایل نات فاوند و فیستید نات اکتیو همچین چیزی و وقتی دوباره مراحل نصبو میرم همینو میگه و من احتمال میدم سر اینه که فاکس جیم خودکار اف میشه و درضمن سکیور بوتمم روشن کردم
من هم همینم دهنم سروس شده
File not found
Try install again
https://forum.vmp.ir/foxghelp
FaceIt Not found
Log :
[2026-06-01 03:16:15] Core started
[2026-06-01 03:16:15] c #1
[2026-06-01 03:16:16] c #2
[2026-06-01 03:16:16] core step 1
[2026-06-01 03:16:16] core step 2
سلام من ران اس ادمین کردم اومدم گذیینه پایین فعال سازی فاکس جی رو زدم و بعد خود فاکس جی رو ان کردم و فیست رو نصب کردم وقتی فعال شد ری استارت کردم گفت فیست تیک خورده و فاکس جی تیک خورده ینی اوکین و بعد من رفتم تو گیم نتونستم رو کسی ایم بگیرم و با اینکه گفته بود فاکس جیت اوکی هست وقتی رفتم جزیره زامبی پیام اومد به دلیل فعال نبودن فاکس جی از شما ثانیه ای 3 اچ پی کم میشه و وقتی از بازی اومدم بیرون فاکس جیم خد به خود خاموش شد و گفت فایل نات فاوند و فیستید نات اکتیو همچین چیزی و وقتی دوباره مراحل نصبو میرم همینو میگه و من احتمال میدم سر اینه که فاکس جیم خودکار اف میشه و درضمن سکیور بوتمم روشن کردم