سلام دوستان من مشکل آنتی چیت (foxg/faceit) دارم و اینارو نصب کردم طبق تاپیک های سایت خوب vmp اما بازم هنگام ورود به گیم یک پیغام دریافت میکنم
چندین بار foxg رو نصب کردم و secure boot سیستم رو هم فعال کردم اما مشکل اصلی faceit هست چون وقتی نصبش میکنم نمیتونم دانلود هاشو کامل کنم و فکر کنم بخاطر نت ملی باشه.
اگر راه حلی دارید لطفا راهنمایی کنید چون خیلی دلم میخواد تو سرور هایی مثل sunset پلی بدم و این مشکل نمیزاره از سلاح استفاده کنم.
