Bug connect to server

در صورتی که تاپیکتون رو با فرمت زیر نسازید، تاپیک بسته و پاسخ داده نخواهد شد

برای دریافت پاسخ حتما سوالات زیر رو پر کنید و این متن و متن بالارو پاک کنید

لطفا قبل از ساخت تاپیک خود از تاپیک سوالات و مشکلات متداول دیدن کنید

سوالات :
Steamبازی رو از کجا دانلود کردید؟(دقت کنید بازی رو حتما باید از vmp.ir یا steam، epic games دانلود کرده باشید)

ورژن ویندوز: 10
مشخصات سیستم: GTX Geforce 960 m 4gig
فایل کرش دامپ(با کلیک کردن روی Save information موقع کرش میتونید سیو کنید):
کرش ریپورت ایدی(report IDs در صفحه کرش):

بخش مهم
vaqti az xcity mikhay beri to serveri dg vmp vaqti restart mishe dg baz nemishe va erore Faild to initialize game #1 mideمشکل شما چیست؟
verfiy kardam game update kardamبرای رفع مشکل چه تلاش هایی کردید؟
اسکرین شات از ارور(درصورت وجود):
raftam xcity alan mikham beram to ye server dg in erore mideچه کاری کردید که به این مشکل بر خوردید؟
xcityدر چه سروری به این مشکل خوردید؟