من همچنان ارور eac میخورم با این حال که همه ی کار هایی که گفتید رو انجام دادم مشکل از نتمم نیست چون هم فیلترشکنم وصل میشه هم راحت میتونم برم دیسکورد ولی فقط وی ام پی رو نمیتونم برم الان که استیمه همه باز میشه و مشکلی نداره مثله قبل کنید که برای رفتن به وی ام پی استیم نیاز باشه به ارور هم برخورد نکنیم