مث اینکه سرورا درست شده دانلود میکنه
اوکی شد
داداش اینقدر فایل طبیعیه؟؟؟
آخه با کنترل سی همشون تو کلیپبورد کپی نمیشن نصفشون فقط میان بقیه رو چیکار کنم
آخه با کنترل سی همشون تو کلیپبورد کپی نمیشن نصفشون فقط میان بقیه رو چیکار کنم
اره داش طبیعی دیگ یک راهی پیدا کن کپی کنی برای من که کپی شدن یا میخوای من اون کم حجم هارو بزارم داخل یک فایل اپلود کنم برات ولی اونای که حجمشون زیاد خودت باید بیریزی
are
سلام من وی ام پی را نصب کردم ارور میده میشه کمکم کنید درستش کنم
منم دارم کسی پیگیری نمیکنه اصلا براشون مهم نیست
