are age sunset bache hashon bebinan beresonan be bala oky mishe sunset
من رفیقم قبل ملی شدن نت رفت سانست اگه بدونیم کجاس اپدیته میگم بفرسته
bache ki az ghabl vmp dare
ke sunset ba chanta server dashte bashe ya na alan download karde bashe
mishe in error ham be man tozih bedid lotfan?
azizam vmp ro restart kardi?!
age
nashod labot overland steam mikhad
steamamo baz gozashtam dorost shod xD shomaha ghahremanid kheili mamnunam <3 omidvaram ye rahi baraye 400mb ham peida beshe ![]()
دیتا بازی رو از کجا دانلود کردی؟
برا من 400 مگ رو داره دانلود میکنه
doset daram azizam
![]()
eeeeeeeee llllaaaasssshhhhiiii ![]()
برا اون 400 مگ با adsl تست کنین
dns be ma ham bede
dns نزدم
khobe
to hamin ke pater fani bara man hadeaghal base
vingardioleviosa ![]()
Liyaghat Toe Ke VMPSupport Beshi Damet Garm Khodaiish ![]()
![]()

