ببخشید میگم من ی اشتباهی کردم ی چیت خریدم و فهمیدم کار اشتباهیه و لذت بازی به بدون چیت بودنشه میگم میشه ان بن کنید یا اگه میشه مبلغی برای ان بنی بگید بنده حاضرم پرداخت کنم با سپاس
ببخشید میگم من ی اشتباهی کردم ی چیت خریدم و فهمیدم کار اشتباهیه و لذت بازی به بدون چیت بودنشه میگم میشه ان بن کنید یا اگه میشه مبلغی برای ان بنی بگید بنده حاضرم پرداخت کنم با سپاس