بن بی دلیل وی ام پی بعد روشن کردن فاکس جی بن ایدی : 10424_4_1

سلام من داشتم برای شهر مدوسا فاکس جی فعال می کردم گفت سیستم ری استارت کن ری استارت کردم بعد اومدم تو وی ام پی زد 288 روز بن شدم با اینکه هیچ کاری هم نکردم