سلام من داشتم برای شهر مدوسا فاکس جی فعال می کردم گفت سیستم ری استارت کن ری استارت کردم بعد اومدم تو وی ام پی زد 288 روز بن شدم با اینکه هیچ کاری هم نکردم
سلام من داشتم برای شهر مدوسا فاکس جی فعال می کردم گفت سیستم ری استارت کن ری استارت کردم بعد اومدم تو وی ام پی زد 288 روز بن شدم با اینکه هیچ کاری هم نکردم