الان خط به vmp.ini اضافه میکنم فعال نمیشه resmon قبلا مشکلی نداشته
رو حالت بتا تست کردید؟
are
check mishe farda pm bedid yadavari konin
1 Like
dorud, in mored ke tu vmp.ini be beta taghir midim amma khodesh automatic be production taghir mikone hanooz ok nashode va nemishe monitor kard. che bayad kard?