مشکلات ورود به لانچر دارم

سلام و عرض خسته نباشید من گیم رو از همینجا و وی ام پی هم هم از همینجا دانلود کردم بعد پوشه گیم رو سلکت کردم میره رو اپدیت وقتی میزنم اپدیت این ارور رو میده

1 Like

مشکل قبلیمو حل کردم الان باز به این مشکل بر خوردم
{9F8D493F-F4F9-493B-B6FB-07B09870ECA6}

اخ قربون دستت

داش برو تو استیم جی تی ای استوب کن باز شده

مشگل دارم برای ورود به سرور همه کارای فایلو کردم نمیدونم چرااا نمیتونم برام داخل اگر میشه یکی بیا دیسکورد ID 35FF

vaghti ke error eac nist a game hast file game ro peyda nemikone
dahel vmp application data
file config hast be esm vmp ya vmp.ini
onja address ro taghir bedid

الان برای چی انقدر باگ داره این لانچر؟
image
هر کاری شد کردم این درست نشد
این همه شاکی ازین لانچر نمیخاید درست کنید؟

سلام من موقع که می‌خوام وارد لانچر شم اصلا منو باز نمیشه و فقط تا آنتی چیت میره میشه مشکل رو بگید

سلام من وقتی وی ام پی رو باز میکنم ایزی انتی چیت برام باز میشه و روی ویتینگ فور گیم میمونه و یهو بسته میشه و لانچر وی ام پی برام بالا نمیاد
من این مشکلو نداشتم اما یه چند روزی هست وقتی ایزی انتی چیت ران میشه یه برنامه با لوگو راکستار تو یه صدم ثانیه باز و بسته میشه از وقتی اینطوری میشه باید کمه کم یه ده بیست بار وی ام پی رو باز کنم تا بالا بیاد و چند بارم سیستمو ریستارت کنم

درود فایل رو بفرستید

nemitonam file ba pasvand text befrestam va matn error ham tolaniye nemitonam matnesham befrestam

dar site haie mesl uupload upload konid

bbin dadash bazi moghe ha error eac mide badesh error faild to initialize game mide bad chand bar baz mishe shayad hodo nim saat ta ye saat tol bekeshe

khodamam daghigh nemidonam daghighan che errori mide

hame errori mide kolan malom nist moshkelesh chiye va kheyli vaghtamo migire ke baz beshe hodod nim saat ya bishtar

aziz matn file ro age ke man bebinam mitoonam komaketoon konam