استوری مود من دیگه نیست

رفتن بخش استوری گیم یعنی بخش افلاین
قبلا بود این استوری مود ولی الان دیگه نیست وا فلاین میشد بازی کرد
هیچ
اسکرین شات موجود نیست
بعد آپدیت خود VMP به این مشکل برخوردم
سرور نیست

2 Likes

برای منم نیست

منم همین مشکلو دارم و هیچ کس اصلا جوابمونو نمیده

f8 رو بزن بعدشو یادم رفته ولی تو یکی از تب ها نوشته استوری مود اونو انخاب کن میاد بالا