سلام و عرض ادب خسته نباشید
بنده دولوپر سرور لاوسیتی هستم یک فردی به ایدی gorbejangi
ایشون بار ها با دوستاشون به سرور ما چندین بار خواستند که اتک بدن اول با چیت اومدن توی سرور ما که توسط انتی چیت ما بن شدند
ما توی این 2 روزه سرور رو ران میدیم 5 دقیقه رانه بعدش دیداس میخوریم نهایت 1 ساعت رانه بعدش دیداس میخوریم ما با ادب و احترام رفتیم باهاشون توی تیم اسپیک صبحت کردیم که قانع نشدن و با بی احترامی مارو بن کردند
ما مدرک کامل هم داریم هم چت هاشون هم تهدید هاشون