سلام من وقتی میخوام جوین سرور شم صفحه اون بالا گیر کرده انگار داری شخصیت عوض میکنی ولی نمیاره مثلا برای اولین بار وارد یک سرور میشم میره تو سرور کار میکنه ولی بعدا که میخوام وارد بشم اینجوری میشه تو هر سروری
Daghighn toye che serveri in moshkel ro darid
sunset ham shamel mishe?
مثلا پارسی لاین یا لاو سیتی انگار یکبار مصرف شدن برا من یه بار میتونم برم بعدش اینجوری میشه
لطفا داش کمک کن
داش چی شد پس یه کمک نمیکنی
منم همین مشکل رو دارم نمیدونم چرا اینجوریه
سرور لاوسیتی تشریف بیارید مشکل رو فیکس کردیم
وقتی که شناسنامه رو گرفتید برید بیرون دوباره بیاید داخل سرور فیکس میشه