میشه واسه کسایی که می خوان تازه بیان سرور یا بعد مدتی بیان راهنمایی بدین اگر جای خواستی هست نوت پد بسازه و استیم هگز اش رو بزاره اونجا و کانکت بده الان دوستمو آوردم وی ام پی ارور استیم هگز نات فاند می ده یه روش بدید حلش کنیم استیم هگزش رو داریم
1 Like
manam haminam
داداش کاریش نمی تونی بکنی باید نت از ملی در بیاد که حداقل یک بار با استیم آنلاین وارد بازی بشی تا با اشتیم آشنا شه وی ام پی
ey baba