سلام وقت بخیر
از وقتی اینترنت ها محدود شده موقع ران کردن سرور با استفاده از Tx به این مشکل برمیخوریم
کسی راه حلی داره ؟
یا این که ساپورت میتونه جواب بده >؟
https://s15.uupload.ir/files/onxdev/Screenshot%202026-01-26%20223023.png
سلام وقت بخیر
از وقتی اینترنت ها محدود شده موقع ران کردن سرور با استفاده از Tx به این مشکل برمیخوریم
کسی راه حلی داره ؟
یا این که ساپورت میتونه جواب بده >؟
https://s15.uupload.ir/files/onxdev/Screenshot%202026-01-26%20223023.png