سلام هرکار میکنم انتی چیت ارور میده این ارور Faild to integrate with EAC

کسایی که مشکل eac . 404 . 405 . Dll . Citizen و … رو دارن بیان داخل گپ روبیک
تمام مشکلات پین گروه هست چک کنید فقط سریع بیاید :double_exclamation_mark::folded_hands:

https://rubika.ir/joing/BAFJFDCJE0GOYJOCDXMXOBMSKPDQLVIH

لینکش بالاست :backhand_index_pointing_up::heart:
تیز

اسم سرور ایران لاین بله هم ندارم بیا ایتا

ایتا بده

Daniel1257

کسایی که مشکل updating و security و eac دارن بیان گپ زیر

https://rubika.ir/joing/+BAFJFDCJE0GUMKFRGEZIRXKHAZAYAHEM

بالا

پیام ندادی دادا

بیا داداش دیگه فقط بهت میگم الان سرور هنوز اماده پلی نیست داره فیکس میشه

https://rubika.ir/joing/BAFJFDCJE0GOYJOCDXMXOBMSKPDQLVIH
بیا اینجا درست کردیمش

رستا ادمین میشی؟

هر کسی فایل کاهش لگ و افزایش fps و کاهش پینگ خواست بیاد پیوی خودم داخل روبیکا
@FF_RA3TIN
بیا اینجا درستش کنیم هر اروری هم داری برات درست کنم

aziz age hanoz moshkel dari harvagt biai ehtemal zyad hastam emroz zohr mitoni biai ?

https://rubika.ir/joinc/+FCADDAJC0ASNRQVSLKOWRZKLJVYMGQNU
بیا اینجا حلش کنم برات