کسایی که مشکل eac . 404 . 405 . Dll . Citizen و … رو دارن بیان داخل گپ روبیک
تمام مشکلات پین گروه هست چک کنید فقط سریع بیاید ![]()
![]()
https://rubika.ir/joing/BAFJFDCJE0GOYJOCDXMXOBMSKPDQLVIH
لینکش بالاست ![]()
![]()
تیز
کسایی که مشکل eac . 404 . 405 . Dll . Citizen و … رو دارن بیان داخل گپ روبیک
تمام مشکلات پین گروه هست چک کنید فقط سریع بیاید ![]()
![]()
https://rubika.ir/joing/BAFJFDCJE0GOYJOCDXMXOBMSKPDQLVIH
لینکش بالاست ![]()
![]()
تیز
اسم سرور ایران لاین بله هم ندارم بیا ایتا
ایتا بده
Daniel1257
کسایی که مشکل updating و security و eac دارن بیان گپ زیر
https://rubika.ir/joing/+BAFJFDCJE0GUMKFRGEZIRXKHAZAYAHEM
بالا
پیام ندادی دادا
بیا داداش دیگه فقط بهت میگم الان سرور هنوز اماده پلی نیست داره فیکس میشه
https://rubika.ir/joing/BAFJFDCJE0GOYJOCDXMXOBMSKPDQLVIH
بیا اینجا درست کردیمش
رستا ادمین میشی؟
هر کسی فایل کاهش لگ و افزایش fps و کاهش پینگ خواست بیاد پیوی خودم داخل روبیکا
@FF_RA3TIN
بیا اینجا درستش کنیم هر اروری هم داری برات درست کنم
aziz age hanoz moshkel dari harvagt biai ehtemal zyad hastam emroz zohr mitoni biai ?
https://rubika.ir/joinc/+FCADDAJC0ASNRQVSLKOWRZKLJVYMGQNU
بیا اینجا حلش کنم برات