مشکل Faild to integrate whit eac

سلام اگر کسی می توانه کمکی کنه در رابطه با EAC راهنمایی کنه که شاید به درد بقیه هم خوردم
و اگر کسی برای اینترنت ایرانسل راهی هم داره بگه

لینک دانلود الکنرو بزارید