هر زمان vmp رو باز میکنم این ارور از آنتی چیت میاد و هرکاری هم کردم و اینترنت رو زیرو رو کردم چیزی پیدا نکردم
جواب بدین ناموسا تا ایمم نریده:joy:![]()
یکبار هم ریستارت کردم سیستمو دوباره همون ارور اولی رو داد
ERROR CODE: 30005 [ Start Service failed with 2001]
اگر بلد نیستید بگید الکی وقت مارو هم نگیرید
به احمد هم پیام دادم تا ارور رو دید کلا دیگه جواب نمیده
گاییدین مارو ناموسا یه لانچر میسازن اندازه درز های پراید باگ داره
dorod
aziz be aghaye ahmad pm dahid va sobor bashid ta error baresi beshe va rahe halesh beheton gofte beshe
پیام دادم گفت اسکرین بده دادم بعد از اون دیگه جواب نداد هرچی پیام دادم
sabor bashid ta error baresi beshe va moshkelesh fix beshe
badesh beheton rahkar midan
